Wsparcie IT dla firm

Wsparcie IT
dla firm

Helpdesk

Helpdesk

Natychmiastowa
reakcja

Profesjonalizm
i doświadczenie

Zdalne rozwiązywanie
nawet do 95% problemów

Na czym polega helpdesk IT?

To nic innego, jak kompleksowa pomoc przedsiębiorstwom w zakresie technicznym. Głównym zadaniem helpdesku IT jest rozwiązywanie bieżących problemów w odpowiedzi na zgłoszenie z firmy korzystającej z takiego wsparcia informatycznego. Specjaliści reagują na każdą sytuację, która wymaga interwencji, np. pojawienia się usterki czy niepoprawnego działania stosowanego systemu.
W ramach outsourcingu zewnętrzni fachowcy dzielą się swoją wiedzą na temat postępowania w danym przypadku lub podejmują samodzielne naprawy – w zależności od tego, czego wymaga zgłoszenie

Zakres wsparcia informatycznego dla firm

Konkretne usługi różnią się z uwagi na odmienny charakter każdego przedsiębiorstwa. Niektóre biznesy potrzebują jedynie podstawowego wsparcia informatycznego, inne muszą skorzystać z bardziej zaawansowanych rozwiązań. Jesteśmy w stanie dostosować outsourcing IT do potrzeb twojej firmy. Nasz helpdesk pomoże w rozwiązywaniu takich problemów, jak:
 
  • awarie systemu operacyjnego,
  • usterki sprzętu elektronicznego,
  • utraty połączenia z siecią

i tym podobnych.

Przywrócenie poprawnego funkcjonowania infrastruktury to w większości przypadków kwestia merytorycznego poinstruowania użytkowników, co robić w danej sytuacji.

Korzyści z outsourcingu IT helpdesk

Główną zaletą korzystania z pomocy zewnętrznych specjalistów jest optymalizacja kosztów prowadzenia własnej działalności. Nasi klienci oszczędzają dzięki wsparciu IT dla firm nawet kilka etatów, które byłyby potrzebne do stworzenia własnego, działającego bez przerwy zaplecza informatycznego. Oprócz tego outsourcing jest gwarancją otrzymania fachowej pomocy niezależnie od sytuacji, ponieważ dysponujemy wszelkimi środkami niezbędnymi do zlikwidowania problemu. Helpdesk RSolution przynosi więc wymierne korzyści każdemu przedsiębiorstwu, z którym współpracujemy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Całodobowe wsparcie IT dla firm

Usterki mogą przydarzyć się o każdej porze dnia i nocy. To szczególnie uciążliwe zwłaszcza dla biznesów świadczących swoje usługi przez internet, ale równie kłopotliwe w sytuacji, gdy pracownicy tracą dostęp do systemu IT w swoich godzinach pracy. Jeżeli sobie tego zażyczysz, Helpdesk dla firm działa przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i cały rok. Udzielamy więc wsparcia informatycznego całodobowo, niezależnie od daty w kalendarzu. Outsourcing jest przy tym znacznie korzystniejszy, ponieważ eliminuje potrzebę samodzielnego sprawowania kontroli nad systemem, co generuje dodatkowe koszty.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Dlatego w ramach wsparcia IT dla firm stale monitorujemy systemy w celu wczesnego wykrycia zagrożeń. To umożliwia naszym specjalistom z outsourcingu działanie, zanim jeszcze dojdzie do awarii. W ten sposób systemy informatyczne mogą działać bez przeszkód przez cały czas. Co więcej, helpdesk minimalizuje ryzyko poniesienia kosztów ewentualnych napraw.

Cennik helpdesku dla firm

Wyróżniamy się transparentnością. I taki też jest nasz cennik. Wsparcie IT dla firm wyceniamy na podstawie tego, czego realnie potrzebują nasi klienci. W efekcie helpdesk jest konkurencyjny również pod względem ceny, a outsourcing specjalistów jeszcze bardziej obniża koszt prowadzenia własnej działalności. To bardzo ważne wszędzie tam, gdzie korzysta się z nowoczesnych systemów informatycznych.

Kontakt w sprawie wsparcia IT dla firm

Nasi specjaliści z przyjemnością przybliżą szczegóły współpracy oraz rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące świadczonych usług. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Rozmowa to doskonała okazja do wyjaśnienia, na czym polega proponowany outsourcing IT, jak działa helpdesk RSolution i w jakim zakresie udzielamy wsparcia informatycznego. Gwarantujemy wybór ściśle dostosowanych do twojej firmy rozwiązań, które przełożą się na bezproblemowe działanie infrastruktury, a także pozwolą skupić się na rozwijaniu swojej działalności.

W odróżnieniu od standardowego modelu rozliczeniowego, nie rozliczamy się za wykorzystane przez Ciebie roboczogodziny. Wybierając naszą ofertę płacisz przez cały okres obowiązywania umowy jedną, z góry ustaloną kwotę, zależną tylko i wyłącznie od liczby użytkowników komputerów w Twojej firmie

Zapewnienie ciągłości działania

Aktualizacje i łatki bezpieczeństwa

Poznaj więcej naszych usług